top of page

ייצור קופסאות ואריזות בהתאמה אישית

גור פרינט - חושבים 'מחוץ לקופסא'

 

בגור פרינט, הפכנו את קופסאות האריזה לעסק שלכם - לאמנות של ממש.

כמה פעמים קרה לכם, אחרי שרכשתם משהו בחנות, שהיה לכם קשה להשליך את הקופסא לפח מרוב שהיא הייתה יפה ומיוחדת? אם זה נשמע לכם מוכר, סימן שהיה שם ברקע יצרן קופסאות ואריזות מוכשר שהצליח לייצר קופסא ממותגת מוצלחת.

 

השמיים הם הגבול

בימינו, אין סיבה להסתפק בקופסאות בנאליות. כיום, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב יצירתי, ניתן לייצר קופסאות מיוחדות ומכל סוג, בכל גודל וכמובן על פי כל עיצוב שרק תעלו על הדעת. גור פרינט מתגאה בפס ייצור מתקדם, המצויד בטכנולוגיות החדישות ביותר, ובמחלקת עיצוב מצוינת שמתמחה בלחשוב 'מחוץ לקופסא'...
השילוב המנצח הזה כבר מייצר אלפי פתרונות לעסקים רבים ובכל רחבי הארץ.


היכנסו לעמוד המוצרים שלנו ותוכלו להתרשם ממגוון המוצרים שעברו אצלנו תכנון, עיצוב וביצוע.

 

אז איך מייצרים קופסא או אריזה מוצלחת לעסק שלי?

על המשמעויות השיווקיות של קופסאות ממותגות לעסק ועל עד כמה קופסא איכותית מעלה את ערככם בעיני הלקוח, תוכלו לקרוא במאמר נוסף שכתבנו, על המשמעויות השיווקיות של אריזה איכותית וממותגת לעסק - כאן.

 

במאמר זה נספק לכם הצצה זריזה אל תוך העולם המגוון של קופסאות מעוצבות לעסק שלכם ועל ייצור קופסאות ואריזות בהתאמה אישית.

אריזה איכותית - מדוע אני צריך את זה בכלל?

אריזות קרטון בכלל וכן אריזות קרטון מודפסות ומעוצבות בפרט, משמשות בימינו בעלי עסק רבים למגוון צרכים ומטרות,
החל משיווקיות - על מנת לשדר מסר שיווקי מתוחכם ללקוח -
ועד לאריזות עם מטרה פונקציונאלית ברורה - לשמור על המוצר שלכם עד שיגיע ליעדו.

 

מניסיוננו רב השנים נוכל לספר שכיום השימוש בקופסאות מעוצבות בקרב בעלי עסקים נפוץ בין השאר בתחומים הבאים:

  • אריזות למשלוחי אוכל.

  • אריזות מתנה - לדוגמא - לשימוש בחנות, במעמד המכירה.

  • אריזות למוצרי מדף בחנות - לדוגמא - מוצרים שארוזים מראש כמו בקבוק יין יוקרתי ועוד.

  • אריזות למשלוחים באתרי אינטרנט / קרטונים קשיחים למשלוחים - לדוגמא - מארז עם נעילה מיוחדת על מנת שהלקוח יבחין שהוא בוודאות הראשון שפותח את המארז.

  • קופסאות ואריזות לקידום מכירות - לחלוקת מתנות ללקוחות פוטנציאלים ולבאי כנסים.

אז איך מתכננים אריזה איכותית?
בגור פרינט אנחנו דוגלים בתהליך 'חכם' שמטרתו בראש ובראשונה - לספק את הפתרון הטוב ביותר ללקוחות שלנו. כשתבואו אלינו לתכנן ולייצר את האריזות שלכם נקפיד על מספר שלבים:

  • תכנון מקדים - ראשית נבחן לאיזה צורך תשמש הקופסא / אריזה, מה המשקל הממוצע / מקסימלי של המוצרים שנארוז בקופסא? מה הגודל של אותם מוצרים? האם המוצרים באים בגדלים משתנים? האם תהליך האריזה מבוצע במעמד הרכישה או לפניה? - לכל השאלות האלה ועוד רבות אחרות יש חלק חשוב ולעיתים אף מכריע בקבלת ההחלטות בהמשך תהליך הייצור.

  • בחירת חומרים ועיצוב המוצר - החומרים והעיצוב יסגרו בהתאם לשאלות התכנון המקדים וגם בהתאם לתקציב שלכם - האם יש צורך בחומרים קשיחים? האם ניתן להשתמש בקרטון דק?
    טיפ חשוב: מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של האריזה בנשיאת משקל המוצר והכלתו, שימוש בחומרים שונים יכול להתבטא במסר שהמוצר הסופי מעביר ללקוח על העסק שלכם (אריזה יוקרתית ומוקפדת למוצר יוקרתי לעומת אריזה פשוטה למוצר יומיומי).

  • עיצוב גרפי - העיצוב הוא תורה שלמה ובמיוחד בתחום עיצוב קופסאות ואריזות קרטון לעסק. ההחלטות העיצוביות נגזרות ע"י משתנים רבים - מי קהל היעד שלכם? האם אתם מוכרים מוצרי יום יום או מוצרים יוקרתיים? האם יש לכם לוגו וכללי מיתוג לעסק שלכם?
    טיפ חשוב: גם אם יש לכם מעצבים גרפים מנוסים, לא תמיד יהיה להם ניסיון בתחום עיצוב קופסאות ואריזות לעסק - לכן חשוב לבחור יצרן שידע לייעץ לכם ביושר ובמקצועיות, בין אם תבחרו בו כמעצב ובין אם תבחרו לעצב בעצמכם.

  • התאמה מלאה לצרכים - האם בחרתם מוצר שבאמת משרת אתכם ואת העסק שלכם? או שהתפשרתם בדרך בגלל מחיר / לוח זמנים צפוף /קשיים לוגיסטיים /  יצרן לא מנוסה...

השורה התחתונה

יש המון שאלות שצריך לתת עליהן את הדעת, לכן חשוב לבחור ביצרן קופסאות ואריזות מנוסה ומקצועי שידע להתאים את המוצר המדויק ביותר לעסק שלכם ולפי הדרישות שלכם.

בגור פרינט אנחנו מציעים קורת גג אחת שתלווה אתכם משיחת הטלפון הראשונה דרך בחינת הסקיצות ועד המוצר המוגמר אצלכם בבית העסק.

גור פרינט תדע להציע לכם פתרונות חכמים, איכותיים ויעילים - תוך מחשבה על העסק שלכם ושלכם בלבד.

יתרה מכך - כל רעיון שיש לכם, כל 'שיגעון' שקפץ לכם לראש בתוך חלום באמצע הלילה… אנחנו נוכל לקחת את החלום הזה ולהפוך אות למציאות.

התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לייעץ לכם בסבלנות ובמקצועיות כדי לחשוב יחד על המוצר הטוב ביותר בשביל העסק שלכם.

היכנסו לעמוד המוצרים שלנו בכדי להתרשם מהמגוון הרחב שיצרנו עד כה וכמו כן מכמות הלקוחות שלנו מתחומים שונים ומגוונים:

קופסאות בהתאמה אישית

מארזים קשיחים למשלוחים

תתקשרו ונשמח לענות על כל שאלה!

03-5188884

bottom of page